چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
193642
سه‌شنبه 1402/11/17 ساعت 13:29
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران: به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم
مازندران

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران: به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم

مدیر عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز ساخت کشتی 3500 تنی در مازندران گفت: به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم که 30 درصد شناور را افزایش دادیم و امیدواریم با تحویل شناورها، هر سال دو فروند شناور به مجموعه افزوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران  هم گفت: به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم که ۳۰ درصد شناور را افزایش دادیم و امیدواریم با تحویل شناورها، هر سال دو فروند شناور به مجموعه افزوده شود.

وی افزود: امروز خط تولید ساخت شناور در کلاس خزر افتتاح شد و دانش فنی در صدرا بومی شد و می‌تواند به سرعت ساخت شناورها کمک کند.

به گفته مدرس، البته بخشی از تجهیزات شناور وارداتی است اما مهم دانشی است که در اختیار متخصصان‌ و مهندسان و مدیران این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: تجارت منطقه خزر توسعه خواهد یافت و به نظر می‌رسد که قدرت اول کشتیرانی، جمهوری اسلامی ایران است. 

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
دریای خزر محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
اشتراک گذاری