چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
194026
شنبه 1402/11/21 ساعت 08:20
دو بازیکن نساجی ادامه فصل را از دست دادند/ گزینه سپاهان مصدوم شد
مازندران

دو بازیکن نساجی ادامه فصل را از دست دادند/ گزینه سپاهان مصدوم شد

دو بازیکن تیم فوتبال نساجی به دلیل مصدومیت نمی توانند در ادامه فصل تیم خود را همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال نساجی روز جمعه ۲۰ بهمن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسینی به پایان رسید تا شاگردان آلکاراز وداع زود هنگامی با مسابقات داشته باشند.

در پایان این مسابقه مرصاد سیفی و حسین خطیر دو بازیکن نساجی با مصدومیت مواجه شدند و با اعلام باشگاه نساجی ادامه فصل را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرصاد سیفی یکی از گزینه‌های تقویت تیم فوتبال سپاهان بود و مذاکراتی در این خصوص میان دو باشگاه شکل گرفته بود که اکنون با مصدومیت این بازیکن حضور او در جمع شاگردان ژوزه مورایس منتفی شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برترفوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا