به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در جمع مردم در جشن ۲۲ بهمن مرکز مازندران اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این روز مقدمه برای حضور در پای صندوقهای رای در ۱۱ اسفند امسال است که با این امر زمینه امنیت و پیشرفت کشور فراهم میشود.
وی افزود: ایران در گذشته گرفتار حاکمانی بود که جز حقارت چیزی ندیده بودند و استقلال کشور را از دست دادند، شاهان ما تحت فرمان بیگانگان و در برابر آنها تسلیم بودند که ما شاهد از دست دادن سرزمین و کشورمان بودیم.
معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: ملت ایران به دنبال استقلال بودند و شعار محوری ما استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود.
دهقان با بیان اینکه دشمنان در ۴۵ سال گذشته از هیچ توطئهای دست بر نداشتند، اضافه کرد: دشمنان از روزهای اول پیروزی انقلاب با فتنههای متعدد خواستند استقلال کشور را از بین ببرند اما ملت در این ۴۵ سال گذشته با همه وجود از انقلاب دفاع کردند و نگذاشتند استقلال کشور از بین برود.
وی افزود: مردم با حضور خود همه نقشهها و توطئههای دشمن را نقش برآب کردند و اکنون کشور به اوج افتخار خود رسیده است.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در حوزه نظامی مقتدر هستیم و در این زمینه به خودکفایی رسیدهایم، بیان کرد: در حوزه کشاورزی، بحث سلامت، صنعت پیشرفت کرده و در حال پیشرفت هستیم و دشمنان نتوانستند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.
پایان پیام/ ۸۶۰۴۱/م