چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
194279
یکشنبه 1402/11/22 ساعت 14:40
مردم همچنان پای کار انقلاب هستند؛ مسؤولان قدر بدانند
مازندران

مردم همچنان پای کار انقلاب هستند؛ مسؤولان قدر بدانند

عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در راهپیمایی پیروزی انقلاب گفت: بصیرت و حضور مردم امروز مثال‌زدنی بود و این پیام را برای دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی داشت که مردم همچنان پای کار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز و در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با فارس در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه عزم، اراده و حضور مردم بصیر قائمشهر در راهپیمایی امروز پیام مهمی برای همه دنیا و دشمنان اسلام داشت،  اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که این ملت از آرمان امام انقلاب و شهدا هرگز جدا نخواهند شد و در برابر استکبار جهانی محکم می‌ایستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود:  بصیرت و حضور مردم امروز مثال‌زدنی بود و این پیام را برای دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی داشت که  مردم همچنان پای کار هستند.

امام جمعه شهرستان قائمشهر تصریح کرد:  خدا را شاکریم که امسال هم  توفیق  حضور در راهپیمایی را داشتیم و توانستیم با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب، انواع مشکلات، سختی‌ها و تحریم‌ها را بر این ملت تحمیل کردند، که به خیال خام خود اراده این ملت را بشکنند، غافل از اینکه مردم بصیر ما با این حربه‌ها و سختی‌ها هرگز از انقلاب دست بر نمی‌دارند.

معلمی خواسته دشمن را دور کردن مردم از عرصه نظام و انقلاب برشمرد و گفت:  این حضور نشان داد که دشمنان نظام باید این آرزو را با خود به گور ببرند.

امام جمعه شهرستان قائمشهر در پایان  از مسؤولان خواست تا این حضور و بصیرت را ببیند و  آن چنان که شایسته مردم انقلابی ایران است،  خدمتگزار باشند.

پایان پیام/م


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
22 بهمن آیت‌الله علی معلمی استان مازندران راهپیمایی قاسم سلیمانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا