چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
197236
شنبه 1402/12/05 ساعت 09:09
دو مربی جدید به کادر الهامی در نساجی اضافه خواهد شد
مازندران

دو مربی جدید به کادر الهامی در نساجی اضافه خواهد شد

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران قرار است دو مربی جدید به کادر خود اضافه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی فصل بیست و سوم را با هدایت سید مهدی رحمتی آغاز کرد اما پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا این مربی در هفته سیزدهم و پس از شکست سنگین ۴ بر صفر برابر استقلال تهران از سمت خود کناره گیری کرد و مدیران این باشگاه، «لوکاس آلکاراز» اسپانیایی را با قراردادی به مدت یک فصل و نیم به خدمت گرفتند.

اما عمر این مربی در نساجی دوامی نداشت و پس از انجام ۴ بازی و کسب تنها یک تساوی و ۳ شکست او خیلی زود از نساجی کنار گذاشته شد و مسؤولان این باشگاه بار دیگر ساکت الهامی سرمربی سابق خود را که در نیم فصل در تیم مس رفسنجان حضور داشت را تا پایان فصل به خدمت گرفتند.

در همین حال تمرینات نساجی امروز و با حضور الهامی برگزار می‌شود و قرار است دو مربی جدید به کادرفنی الهامی اضافه شود. نساجی در حال حاضر با کسب ۱۱ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و هواداران این تیم از شرایط کنونی تیم خود اصلاً رضایت ندارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا