چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
197651
چهارشنبه 1402/12/09 ساعت 10:58
محکومیت 2 مدیر لیگ برتری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
مازندران

محکومیت 2 مدیر لیگ برتری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو رای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی علیرضا اشرف، مدیر رسانه تیم پرسپولیس تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از بازی با تراکتور در کنفرانس خبری، وی مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقه رسمی به مدت ۶ ماه تعلیق شد، محکوم است. رای صادره قابل اجرا و قطعی است. با صدور این رای از دستور موقت شماره ۲۰۹۰ ملغی اثر می‌شود.

* فرهاد کوچک زاده، مدیر تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. وی به مدت یک جلسه از همرامی تیم خود در ورزشگاه در مسابقات رسمی تیم نساجی مازندران محروم است. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا