چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
197840
جمعه 1402/12/11 ساعت 13:14
فرماندار شهرستان رودسر رأی خود را به صندوق انداخت‌
گیلان

فرماندار شهرستان رودسر رأی خود را به صندوق انداخت‌

رودسر - فرماندار شهرستان رودسر با حضور در شعب اخذ رأی، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری پیش از ظهر جمعه به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان با شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور در شعبه یک شهرداری رودسر رأی خود را به صندوق انداخت.

«محمد حیدری» فرماندار رودسر در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: از ابتدای آغاز این فرآیند تا کنون شاهد حضور وصف ناپذیر مردم شهرستان‌های رودسر و املش در پای صندوق رأی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با برنامه ریزی که انجام دادند تا مانع از شور و مشارکت مردم شوند، گفت: اما مردم با بصیر و انقلابی ایران اسلامی این توطئه دشمنان را به مانند گذشته خنثی کردند.

حیدری با بیان اینکه ۱۵۵ هزار نفر در حوزه رودسر و املش واجد شرایط برای رأی هستند، ادامه داد: امیدوارم شاهد رأی بالای ۷۰ درصدی در این شهرستان‌ها باشیم و برگ زرینی در تاریخ سیاسی مردم ولایتمدار این شهرستان‌ها ثبت شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
انتخابات مجلس 1402 فرمانداری رودسر محمد حیدری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا