چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
199102
یکشنبه 1402/12/27 ساعت 10:40
ایستگاه پویش «چشم به راهیم» در گلستان راه اندازی شد
گلستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

ایستگاه پویش «چشم به راهیم» در گلستان راه اندازی شد

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از راه اندازی ایستگاه پویش «چشم به راهیم» در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح ایستگاه پویش «چشم به راهیم» خبر داد و اظهار کرد: در آستانه سفرهای نوروزی این ایستگاه در غرب استان با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

وی در خصوص ایمن سازی راه‌های استان گلستان افزود: از ۹۵ نقطه حادثه خیز و پر تصادف استان هدف گذاری و تعهد امسال ما برای رفع این موانع و مشکلات ۳۹ نقطه بوده که با تلاش‌های انجام شده این عدد به ۴۵ مورد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: امید داریم با برنامه ریزی و تلاش بتوانیم مابقی نقاط حادثه خیز استان را در سال ۱۴۰۳ به سر انجام برسانیم.

وی یادآور شد: در استاندارد کردن نوک منقاری هم ۲۲ دستگاه در استان به سر انجام رسیده است و این روند در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

مصدقی اظهار کرد: تا کنون اقدامات خوبی برای سفرهای نوروز در بحث ایمنی عبور و مرور و جا به جایی مسافران انجام شده که در این مدت ۳۹ اکیپ با ۴۷۰ نفر در استان مشغول فعالیت خواهند بود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان سفرهای نوروزی عادل مصدقی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا