چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
199171
دوشنبه 1402/12/28 ساعت 08:59
100 دستگاه موتورسیکلت به ناوگان بهداشت مازندران افزوده شد
مازندران
معاون توسعه علوم پزشکی مازندران:

100 دستگاه موتورسیکلت به ناوگان بهداشت مازندران افزوده شد

ساری- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هشت خودرو شاسی بلند و 100 دستگاه موتورسیکلت به ناوگان بهداشت استان اضافه شد.

عزت اله محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهراز خرید ۸ دستگاه خودرو دوکابین شاسی بلند و ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

وی افزود: به منظور کمک به ناوگان حمل و نقل حوزه بهداشت در مناطق صعب العبور استان ۸ دستگاه خودرو دوکابین شاسی بلند و ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال خریداری شد.

محمدی تاکید کرد این اقدام با هدف ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و صعب‌العبور و تسهیل دسترسی مردم این مناطق به خدمات شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت در جهت توسعه عدالت در سلامت انجام شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ساری علوم پزشکی مازندران موتور سیکلت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا