چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
199352
چهارشنبه 1403/01/01 ساعت 21:44
اورژانس بیمارستان صیاد شیرازی گرگان با 45 تخت افتتاح شد
گلستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

اورژانس بیمارستان صیاد شیرازی گرگان با 45 تخت افتتاح شد

گرگان- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان از افتتاح اورژانس بیمارستان صیاد شیرازی با 45 تخت در گرگان خبر داد و گفت: علاوه بر تخت های اورژانس 7 تخت هم در آسی یو مستقر است.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز از عید نوروز ۱۴۰۳ علی محمد زنگانه استاندار گلستان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان را افتتاح کردند

سعید گل فیروزی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اکنون بیمارستان صیاد شیرازی دارای ۱۳ سال قدمت است اما اورژانس این بیمارستان از استانداردهای لازم برخوردار نبود.

وی افزود: با توجه به اینکه بیماران خاص و عفونی در اورژانس بیمارستان بستری هستند از تهویه مناسب برخوردار نبود و امروز این مشکل بر طرف شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان گفت: علاوه توسعه بهسازی و استاندارد سازی، توسعه اورژانس را هم در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه حدود هزار و ۱۰۰ متر وسعت اورژانس صیاد شیرازی گرگان است، گفت: این اورژانس دارای ۴۵ تخت است که علاوه بر آن ۷ تخت در آسی یو مستقر است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بیمارستان صیاد شیرازی دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا