چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
201916
شنبه 1403/01/11 ساعت 09:16
ارایه خدمات درمانی به 18 مصدوم گازگرفتگی در مازندران
مازندران
سخنگوی مرکز اورزانس مازندران خبر داد؛

ارایه خدمات درمانی به 18 مصدوم گازگرفتگی در مازندران

ساری- سخنگوی مرکز اورژانس مازندران از امدادرسانی و ارایه خدمات پیش بیمارستانی به 18 مصدوم ناشی از مسمومیت با مونوکسید کربن در استان خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اورژانس مازندران به ۱۸ مصدوم ناشی از مسمومیت با مونوکسید کربن خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد و در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ در منطقه جوارم زیراب (سوادکوه) خانم ۳۵ ساله در اثر استنشاق مونوکسید کربن به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شد.

وی افزود: همچنین در ساعت ۱۰ و ۳۹ دقیقه روز دهم فروردین در منطقه چمستان ۴ نفر در اثر استنشاق مونوکسید کربن به بیمارستان امام خمینی (ره) نور منتقل و در ساعت ۲۳، دهم فروردین نیزدر منطقه چمستان ۹ نفر در اثر مسمومیت با مونوکسید کربن توسط تیم‌های اورژانس، به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ساعت ۳ و ۳۸ دقیقه بامداد یازدهم فروردین در پارکینگ شماره ۲ شهرستان بابلسر، ۴ نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن توسط تیم‌های اورژانس، به بیمارستان شفا بابلسر منتقل شدند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اورژانس مازندران زکریا اشک‌پور گازگرفتگی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا