چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
203093
شنبه 1403/01/25 ساعت 20:58
استعفای جمعی از پرستاران چالوس شیطنت رسانه‌ای است
مازندران
فرماندار چالوس:

استعفای جمعی از پرستاران چالوس شیطنت رسانه‌ای است

چالوس - فرماندار چالوس استعفای دسته جمعی 20 نفر از پرستاران بیمارستان آیت الله طالقانی را شیطنت رسانه ای دانست.

محمد شریفی در گفت وگو با خبرنگار مهر انتشار استعفای دسته جمعی حدود ۲۰ نفر از پرستاران بیمارستان طالقانی را نوعی شیطنت رسانه‌ای بیان کرد و افزود: این تعداد مورد تأیید نیست و تکذیب می‌شود.

وی با عنوان اینکه امکان دارد تعداد معدودی به دلیل مهاجرت و یا استعفا از شبکه بهداشت و درمان خارج شده باشند، بدون اشاره به تعداد افزود: این نشان می‌دهد که در این بخش با مشکلاتی روبرو هستیم که نباید اصل مساله را پاک کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات حوزه بهداشت و درمان به صورت ریشه‌ای حل شود، مدیریت نامناسب و فشل را از جمله مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ذکر کرد و گفت: رسیدگی به این مساله مورد انتظار و تاکید کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
پرستاران فرمانداری چالوس محمد شریفی مقدم
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا