چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
203732
یکشنبه 1403/02/02 ساعت 17:02
سال گذشته بیش از 17 هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
گلستان
مدیر مرکز فوریت های پزشکی گلستان:

سال گذشته بیش از 17 هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد

گرگان- مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سال گذشته 401 هزار و 640 مورد با مرکز 115 استان تماس حاصل کردند که 17 هزار و 157 تماس مزاحمی بود.

محمد جواد مقسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در استان گلستان ۲۵ پایگاه شهری، ۳۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی مستقر هستند.

مقسمی گفت: سال گذشته ۴۰۱ هزار و ۶۴۰ مورد با مرکز ۱۱۵ استان تماس حاصل کردند که ۱۷ هزار و ۱۵۷ تماس مزاحمی بود.

وی کل مأموریت‌های استان گلستان را ۱۱۹ هزار و ۷۱۵ مورد اعلام کرد و افزود: طی یک سال گذشته ۷۷ هزار و ۵۳۲ بیمار توسط اورژانس ۱۱۵ گلستان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با توجه به مأموریت‌های انجام شده تیم‌های اورژانس ۱۱۵ گلستان توانستند ۳۲ هزار و ۱۵۳ نفر از بیماران را در محل درمان کنند.

وی تعداد کل مأموریت‌های جاده‌ای را ۵۷ هزار و ۱۸۵ مورد اعلام کرد و یادآور شد: ۶۲ هزار و ۵۳۰ مأموریت شهری و ۱۹ هزار و ۸۱۴ مأموریت حوادث ترافیکی در طول یک سال گذشته انجام شده است.

مقسمی اظهار کرد: در سال گذشته ۳۹ زایمان در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
گلستان محمدجواد مقسمی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا