چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
205038
دوشنبه 1403/02/17 ساعت 22:40
مساوی نتیجه راضی کننده‌ای نیست / انتقاد از عملکرد تیم داوری
گیلان
سرمربی ملوان:

مساوی نتیجه راضی کننده‌ای نیست / انتقاد از عملکرد تیم داوری

انزلی _ سرمربی ملوان با انتقاد از عملکرد تیم داوری بازی گفت: مساوی نتیجه راضی کننده‌ای نیست.

به‌گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم ملوان با هوادار ضمن تقدیر از حمایت همیشگی هواداران اظهار کرد: مساوی نتیجه راضی کننده‌ای نیست و دوست داشتم ملوان برنده بازی می‌شد و اینکه نتوانستیم نتیجه مطلوب را کنیم از هواداران عذر خواهی می‌کنم.

سرمربی ملوان با اشاره به جزئیات فنی بازی ملوان با هوادار بیان کرد: از لحاظ فنی با دریافت گل نخست غافلگیر شدیم و تمرکز بازی را از دست دادیم.

تارتار با اشاره به اینکه موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی از دست دادیم، گفت: تیم هوادار به جز یک موقعیت که منجر به گل شد صحنه‌های خطرسازی را روی دروازه ما ایجاد نکرد و توپ و بازی میدان از آن ملوان بود.

وی با اشاره به صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۲۵ بازی افزود: داوری یک صحنه پنالتی را برای ملوان نگرفت و اگر آن صحنه پنالتی اعلام می‌شد قطعاً نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی ملوان با بیان اینکه عملکرد تیم داوری راضی کننده نبود، گفت: داور وسط بازی عملکرد مثبتی از خود ارائه نداد.

گفته می‌شود مسعود شجاعی سرمربی تیم هوادار در کنفرانس بعد بازی حاضر نشد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال هوادار تهران فوتبال ملوان بندر انزلی مهدی تارتار
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا