چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
207010
پنج‌شنبه 1403/02/27 ساعت 23:55
وزیر بهداشت: دولت سیزدهم برای بخش بهداشت و درمان مازندران 11 هزار میلیارد ریال هزینه کرده است
مازندران
ایران قوی، مازندران سربلند

وزیر بهداشت: دولت سیزدهم برای بخش بهداشت و درمان مازندران 11 هزار میلیارد ریال هزینه کرده است

وزیر بهداشت گفت: دولت سیزدهم برای بخش بهداشت و درمان مازندران 11 هزار میلیارد ریال هزینه کرده است.

دکتر بهرام عین‌اللهی درمان و آموزش پزشکی ۲۷ اردیبهشت در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران، اظهار کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران برای حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرای ۹ طرح با ۷هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که تاکنون هفت مصوبه اجرا شده و ۲ مصوبه در دست اجرا است.

وی افزود: تکمیل بیمارستان آیت الله طبرسی ساری، بیمارستان تنکابن، بیمارستان جایگزین رازی قائم شهر، بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی بابلسر و پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد از جمله مصوبات دور اول سفر دولت به مازندران بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات دور نخست سفر هیات دولت به مازندران، تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل و فراهم‌کردن زیرساخت‌های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل اختصاص یافته است.

دکتر عین‌اللهی ادامه داد: تکمیل راه دسترسی و دیواره سازی بیمارستان تنکابن، تکمیل و تجهیز بخش ناباروری بیمارستان خاتم‌الانبیاء بهشهر و شهید بهشتی نوشهر و تجهیز سردخانه نگهداری فرآورده‌های خونی غرب استان از دیگر مصوبات دور اول سفر دولت به مازندران بود.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
آیت‌الله رئیسی ایران قوی، مازندران سربلند دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران منطقه مازندران وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا