چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
207363
سه‌شنبه 1403/03/01 ساعت 10:56
200 میلیارد ریال برای پروژه آبرسانی ملکار صرف شده است
مازندران
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

200 میلیارد ریال برای پروژه آبرسانی ملکار صرف شده است

نوشهر - مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران پیشرفت مجتمع آبرسانی ملکار نوشهر را 60 درصد اعلام کرد و گفت: 200 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه صرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برازاده صبح سه شنبه در بازدید از مجتمع آبرسانی ملکار با اشاره به اجرای عملیات بهبود کیفیت آب شرب مجتمع روستایی ملکار در شهرستان نوشهر، از پیشرفت ۶۲ درصدی این پروژه خبر داد.

وی گفت: به منظور تأمین و نصب پکیج‌های تصفیه و سیستم فیلتراسیون و نیز حوضچه ته نشین با هدف کاهش کدورت آب در ایام بارندگی، عملیات بهبود کیفیت آب شرب این مجتمع درحال انجام است.

وی به اقدامات انجام شده در این طرح اشاره و تصریح کرد: تا کنون واحد انعقاد، لخته سازی و ته نشین، سکو و فیلترها، اتاق پمپ و بلوئر و چهار عدد فیلتر به طول پنج متر و ظرفیت ۸۰ لیتر در ثانیه احداث و چشمه سنگ سرا بهسازی شد.

مدیرعامل آبفای مازندران با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی این طرح، ادامه داد: در حال حاضر عملیاتی نظیر الکترومکانیکال شامل واحد پمپاژ و بلوئر و مخزن و لخته سازی، تجهیزات سازه‌ای شامل سقف واحد فیلتراسیون، تجهیزات الکتریکال شامل تابلو واحد پمپاژ بلوئرو کلر زنی، اتصالات کامل لوله کشی آب ورودی و خروجی ته نشینی، سیلیس، شیر آلات و لوله کشی واحد فیلتراسیون اعم از کنتورهای ورودی و خروجی و بک واش و نیز اتصال به مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و حمل فیلتر به مکان تصفیه خانه در حال اجراست.

برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را چهار هزار و ۶۰۰ مشترک دانست و افزود: برای اتمام این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد که تاکنون برای اجرای آن ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آب و فاضلاب شهری آبرسانی بهزاد برارزاده
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا