چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
207398
سه‌شنبه 1403/03/01 ساعت 17:44
دولت سیزدهم 700 میلیارد تومان برای سد گلورد هزینه کرد
مازندران
استاندار مازندران:

دولت سیزدهم 700 میلیارد تومان برای سد گلورد هزینه کرد

گلوگاه - استاندار مازندران گفت: 700 میلیارد تومان برای تکمیل سد گلورد در دولت سیزدهم هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر سه شنبه در بازدید از سد گلورد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید با قوت و قدرت امور را ادامه دهیم با اشاره به بازدید از سد گلورد گفت: گنجایش آبگیری این سد ۱۱۵ میلیون مترمکعب است ودربخش کشاورزی و آب شرب کاربرد دارد.

وی با عنوان این که سد آب شرب مورد نیاز پایین دست سد را تأمین می‌کند، آن را در جلوگیری از سیلاب‌ها مؤثر خواند گفت: این سد یکی از سدهای بسیار خوب مازندران است.

وی با بیان این که ۷۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای تکمیل سد گلورد هزینه شده است، کل اعتبارات صرف شده را هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه پیشرفت خوی دارد.

نوری با اشاره به ساخت پل قوسی سد گلورد گفت: این پل که ۲۸۱ متر طول و ۲۱۲ متر ارتفاع دارد تا شهریورماه تکمیل و افتتاح می‌شود، افزود: اسکله رو - رو امیرآباد از جمله طرح‌های نیمه کاره است که برای تکمیل آن تأمین مالی شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران سدسازی یوسف نوری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا