چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
207939
جمعه 1403/03/11 ساعت 22:04
ماجرای رفع تصرف اراضی ملی در احمدآباد ساری/ 50 هکتار آزاد شد
مازندران
مهر پیگیری کرد؛

ماجرای رفع تصرف اراضی ملی در احمدآباد ساری/ 50 هکتار آزاد شد

ساری- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساری درباره ماجرای رفع تصرف اراضی ملی در روستای احمدآباد شهرستان توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز گذشته کلیپی از تخریب اراضی کشاورزی روستای احمدآباد ساری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد اما واقعیت ماجرا به اذعان مسعود نادری رئیس اداره منابع طبیعی ساری چیزی دیگری است.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر از رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی واقع در روستای احمدآباد ساری خبر داد و گفت: حدود ۵۰ هکتار از اراضی ملی روستای احمدآباد حاشیه سد زالم رود طبق دستور قضائی رفع تصرف شد.

وی گفت: این اراضی ملی با همت یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی و در راستای مبارزه با زمین‌خواری وبا همکاری دستگاه‌های مرتبط رفع تصرف شد.

وی افزود: این اراضی ملی توسط متخلفان با پابه های چوبی و سیم خاردار محصور شده بود که توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و دستگاه‌های مرتبط رفع تصرف شد.

نادری گفت: همچنین چندین بار قبل از اجرای حکم، توسط سرجنگلبانان این تخلف اعلام و به متصرفان تذکر داده شد و در نهایت با استفاده از ادوات مکانیکی، این عرصه‌های ملی از اراضی شالیزاری و کشاورزی جدا و به دامن طبیعت برگشت.

به گزارش مهر، در شبکه‌های اجتماعی در پی انتشار کلیپی آمده بود که اراضی کشاورزی اشخاص تخریب شده که منابع طبیعی آن را تکذیب کرده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
رفع تصرف از اراضی ملی ساری منابع طبیعی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا