چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
208299
پنج‌شنبه 1403/03/17 ساعت 09:37
بهره برداری از سی تی آنژیو بیمارستان حشمت رشت
گیلان
با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

بهره برداری از سی تی آنژیو بیمارستان حشمت رشت

رشت- مرکز سی تی آنژیو و آنژیو بیمارستان دکتر حشمت رشت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه با حضور «بهرام عین الهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز سی تی آنژیو و آنژیو بیمارستان حشمت رشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

دستگاه سی تی آنژیو بیمارستان حشمت نخستین دستگاه ۱۲۸ اسلایس از نوع خود در گیلان است که با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان نصب شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گیلان مراسم افتتاحیه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا