چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
212924
سه‌شنبه 1403/05/02 ساعت 15:34
نوجوان گلستانی به چندین بیمار زندگی دوباره بخشید
گلستان

نوجوان گلستانی به چندین بیمار زندگی دوباره بخشید

اهدای اعضای بدن دختر نوجوان گلستانی که دچار مرگ مغزی شده بود به چندین بیمار نیازمند، فرصتی دوباره برای زندگی داد.

حسن رحیم زاده رئیس شبکه بهداشت گالیکش عصر سه شنبه دوم مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: فاطمه زهرا خسروی، دختر ۱۵ ساله اهل روستای فارسیان این شهرستان به علت مرگ مغزی در بیمارستان طالقانی گرگان بستری بود.

رحیم زاده ادامه داد: خانواده خسروی با رضایت قلبی و برای رضای خدا اعضای عزیز خود را به بیماران نیازمند اهدا و به آنها زندگی دوباره هدیه کردند.

وی افزود: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛ فاطمه زهرا خسروی دومین مورد مرگ مغزی شهرستان گالیکش است که اعضای بدنش اهدا شد.

پیکر فاطمه زهرا پس از تشییع باشکوه، در آرامستان روستای فارسیان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
بیمارستان طالقانی گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان روستای «فارسیان» شبکه بهداشت گالیکش فاطمه زهرا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا