چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
212970
چهارشنبه 1403/05/03 ساعت 10:50
ساعت کاری ادارات گلستان بر اثر گرما کاهش یافت
گلستان
معاون توسعه مدیریت استانداری گلستان:

ساعت کاری ادارات گلستان بر اثر گرما کاهش یافت

گرگان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان گفت: ساعت کاری ادارات گلستان طی امروز و فردا، بر اثر گرما کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی گلدی کر صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا و افزایش کم سابقه دما در سطح استان، ساعت کاری ادارت طی امروز و فردا، بر اثر گرما کاهش یافت.

وی افزود: بنا بر گزارش مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف برق، پایان ساعت کاری همه ادارات استان به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز درمانی امدادی و انتظامی، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه سه و چهارم مردادماه، از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری به صورت دورکاری تعیین می‌گردد.

پیش تر در خصوص گرمای هوا و افزایش کم سابقه دما در سطح کشور هشدارهایی صادر شده بود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
گرگان گرمای شدید گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا