چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
213835
دوشنبه 1403/05/15 ساعت 10:17
پاداش صرفه‌جویی به بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در مازندران
مازندران
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران خبرداد

پاداش صرفه‌جویی به بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در استان از پاداش صرفه‌جویی برخوردار می‌شوند.

قاسم مایلی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مصوبه دولت در خردادماه سال ۱۴۰۲، مقرر شد از نیمه آذرماه تا نیمه اسفندماه، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۲۶ درصد صرفه‌جویی داشته باشد، شامل پاداش صرفه‌جویی شود.

وی ابراز خرسندی کرد و افزود: با همراهی بسیار خوبی که مردم در این زمینه انجام دادند، به‌رغم سرمای زمستان پارسال به ‌ویژه در بهمن و اسفندماه، بیش از یک میلیون و ۴ هزار ۵۸۷ مشترک از این تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: بر اساس مشوق‌های ابلاغی به‌منظور تشویق مشترکین به مدیریت مصرف، مبلغ ۲ هزار ۴۹۷ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۵۳۲ ریال پاداش صرفه‌جویی به مشترکینی که مصرف گاز خود را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۱، کاهش داده‌اند، تعلق می‌گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: با صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی به عنوان یکی از نعمات الهی، موجب دسترسی بیشتر هموطنان در اقصی نقاط کشور به این انرژی می‌گردد، بنابراین ضرورت دارد تمامی مصرف‌کنندگان با رعایت الگوی مصرف زمینه صرفه‌جویی را فراهم نمایند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
پاداش صرفه جویی گاز شرکت گاز مازندران قاسم مایلی رستمی گاز طبیعی منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا