چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
214124
پنج‌شنبه 1403/05/18 ساعت 15:09
بهره گیری از ظرفیت‌های خبرنگاران مورد توجه مدیران قرار گیرد
گیلان
فرماندار شفت:

بهره گیری از ظرفیت‌های خبرنگاران مورد توجه مدیران قرار گیرد

شفت _ فرماندار شفت با بیان اینکه خبرنگاران بازوان پرتوان و دلسوز مدیران هستند، گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های خبرنگاران مورد توجه مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه اظهار کرد: تلاش گری و اخلاق مداری محور اصلی کار خبرنگاران قرار گیرد.

فرماندار شفت با تاکید بر لزوم رعایت تقوا از سوی اصحاب رسانه بیان کرد: تقواپیشگی از ویژگی‌های مهم اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

نقدی با بیان اینکه خبرنگاران بازوان پرتوان و دلسوز مدیران هستند، گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های خبرنگاران مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شفت در مسیر پیشرفت قرار دارد، افزود: شهرستان شفت نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی را شاهد بوده و اقدامات ارزشمندی در این شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار شفت با اشاره به شاخص‌های برخورداری این شهرستان در بخش‌های مختلف اضافه کرد: شاخص‌های زیرساختی در شهرستان شفت ترمیم می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بزرگداشت روز خبرنگار فرمانداری شفت کریم معصومی نماینده مجلس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا