چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
214209
شنبه 1403/05/20 ساعت 08:16
راننده‌ و پیمانکار متخلف برای تخلیه زباله در معابر شهری آمل نقره داغ شدند
مازندران
از سوی سازمان پسماند شهرداری آمل

راننده‌ و پیمانکار متخلف برای تخلیه زباله در معابر شهری آمل نقره داغ شدند

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل، از اخراج راننده متخلف و جریمه نقدی برای پیمانکار مربوطه در تخلف آشکار و خارج از تعهد کاری برای تخلیه زباله از خودروی جمع آوری در یکی از معابر اصلی این شهر خبر داد.

«مهدی قاسمی» به خبرنگار ایسنا گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش مردمی و پیگیری های سازمانی، راننده متخلف اخراج و خودروی جمع آوری زباله هم از ادامه همکاری کنار گذاشته شده و تحت هیچ شرایطی حق رابطه کاری با سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل همکاری نخواهد داشت.

وی افزود: پرونده راننده متخلف نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضایی ارسال و شرکت پیمانکاری متخلف نیز به پرداخت جریمه نقدی و درج کتبی تخلف در پرونده محکوم شد.

 رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل در عین حال از بیان مشکلات شهری توسط شهروندان و نیز نگاه دلسوزانه رسانه‌ها درراستای برطرف شدن مشکلات شهری قدردانی و تصریح کرد: نظافت و جمع آوری زباله و مدیریت پسماند شهری در راستای خدمت هرچه بهتر به شهروندان از مسئولیت‌های محوله این سازمان است که در این مسیر از همه توانش استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-شهرستانها سازمان مدیریت پسماند شهرداری شرکت پیمانکاری شهرستان آمل منطقه مازندران مهدی قاسمی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا