چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
214691
پنج‌شنبه 1403/05/25 ساعت 19:45
بیش از 1500 پروانه ساختمانی در گلستان صادر شد
گلستان
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

بیش از 1500 پروانه ساختمانی در گلستان صادر شد

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان: بیش از هزار و 500 پروانه ساختمانی در دولت سیزدهم در گلستان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث بازآفرینی شهری تعداد پروانه‌های صادره ساختمانی قبل از دولت سیزدهم ۳۷۶ واحد بود که این رقم در دولت سیزدهم به هزار و ۵۱۵ واحد رسیده است.

وی افزود: تعداد شهرهای مشمول قیر رایگان قبل از دولت سیزدهم چهار شهر بود که در دولت سیزدهم به ۱۶ شهر رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در دولت سیزدهم توانستیم ۶ پروژه را در بافت تاریخی گرگان با اعتبار ۴۶ هزار میلیون ریال مرمت کنیم که این عدد قبل از دولت سیزدهم ۳۱ پروژه بود.

وی تعداد واحدهای نوسازی شده قبل از دولت سیزدهم را هزار و ۲۲۳ واحد اعلام کرد و ادامه داد: این عدد در دولت سیزدهم به ۶ هزار و ۳۶۳ واحد رسیده است.

حسینی اظهار کرد: در بازآفرینی شهری مساحت آسفالت شده قبل از دولت سیزدهم ۴۲ هزار متر مربع بود که در دولت سیزدهم به بیش از ۶۷۲ هزار متر مربع رسید.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
راه و شهرسازی سید محمد حسینی گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا