چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
216034
سه‌شنبه 1403/05/30 ساعت 13:35
بیش از 2000 واحد مسکونی در گلستان به بهره برداری خواهد رسید
گلستان
به مناسبت هفته دولت امسال؛

بیش از 2000 واحد مسکونی در گلستان به بهره برداری خواهد رسید

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال دو هزار و 900 واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت اظهار کرد: در بحث نهضت ملی مسکن بالغ بر ۶ هزار و ۳۳۲ متقاضی مسکونی در شهرهای استان به ویژه گرگان و گنبد وجود دارد که بخشی از آن اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امروز روستاهای استان گلستان به کارگاه‌های ساخت مسکن تبدیل شده است، افزود: تسهیلات پرداختی برای واحدهای مسکونی در گلستان از ۵۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون رسیده است و ما در این مدت شاهد سه تا چهار برابری تسهیلات بودیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: طی این سه سال ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی از تعهدهای راه و شهرسازی استان بود که ۵۷ هزار و ۸۰۰ واحد ساختمانی پروانه ساختمانی دریافت کردند و ۴۰ هزار واحد وارد عملیات اجرایی شدند.

وی یادآور شد: طی سه سال گذشته به مناسبت‌های مختلف تعداد هفت هزار و ۲۰۰ واحد در استان افتتاح و ۱۰ هزار واحد به مرحله بهره برداری رسید.

حسینی اظهار کرد: در هفته دولت امسال دو هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان ۳۶ شهر وجود دارد، افزود: برای ۲۴ شهر استان طرح جامعه و برای ۲۲ شهر طرح تفصیلی و ۱۱ شهر با طرح هادی مدیریت می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل راه و شهرسازی گلستان سید محمد حسینی مسکن هفته دولت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا