چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
216229
پنج‌شنبه 1403/06/01 ساعت 17:04
239 پروژه در حوزه شهرداری های گلستان افتتاح می شود
گلستان
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

239 پروژه در حوزه شهرداری های گلستان افتتاح می شود

گرگان- مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: در هفته دولت امسال در حوزه شهرداری ها 239 پروژه با 720 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن حسینی ظهر پنجشنبه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت از فعالیت ۳۶ شهرداری در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در دولت سیزدهم دو شهرداری در شهرهای کرند و ینقاق اضافه شدند.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم ۱۰ مورد ارتقا درجه شهرداری‌ها را شاهد بودیم.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال در حوزه شهرداری‌ها ۲۳۹ پروژه با ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود، گفت: ۴۶ پروژه با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم ۴۶ دستگاه ماشین آلات به شهرداری‌ها کمک شده است.

به گفته حسینی طی سه سال گذشته ۳۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌ها جهت نهضت آسفالت واگذار شده است.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری‌های استان در سال ۱۴۰۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در سال ۱۴۰۲ به سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است، اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۳ مبلغ بودجه پیش بینی شده پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان سید محسن حسینی گلستان هفته دولت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا