چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
216236
پنج‌شنبه 1403/06/01 ساعت 18:09
افتتاح 239 پروژه در حوزه شهرداری‌های گلستان در هفته دولت
گلستان

افتتاح 239 پروژه در حوزه شهرداری‌های گلستان در هفته دولت

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از افتتاح 239 پروژه افتتاحی با 720 میلیارد تومان در حوزه شهرداری‌های گلستان در هفته دولت سال جاری خبر داد.

 سید محسن حسینی عصر پنجشنبه یکم شهریور در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی با اشاره به اینکه اعتبار عمرانی استان در دولت سیزدهم ۳۱ همت بود، اظهار کرد:در گلستان ۳۶ شهرداری فعالیت دارند که ۲ شهرداری کرند و  ینقاق در این دولت افتتاح شدند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم ۱۰ مورد ارتقا درجه شهرداری‌ها را داشته‌ایم، گفت: طی دولت سیزدهم ۸۶ دوره آموزشی برای شهرداری ها با ۴۷۶۴ نفر شرکت کننده برگزار کردیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بیان کرد: در  هفته دولت سال‌جاری در حوزه شهرداری‌ها ۲۳۹ پروژه افتتاحی با ۷۲۰ میلیارد تومان و ۴۶ پروژه آغاز عملیات اجرایی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان خواهیم داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: شورای حل اختلاف شوراهای استان، ۴۵ جلسه به ریاست استاندار تشکیل داده و ۱۵۰ پرونده را رسیدگی کرده‌است.

حسینی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۴۶ دستگاه ماشین‌آلات به شهرداری‌ها کمک شده است، افزود: در دولت سیزدهم ۳۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌ها جهت نهضت آسفالت واگذار شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: بودجه شهرداری‌های استان از ۱۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۳۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رسیده است و برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی ۵۸۰۰ میلیارد تومان شده است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اجتماعی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان سید محسن حسینی قرارگاه خبری شهید همدانی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا