چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
219106
دوشنبه 1403/06/26 ساعت 15:56
200 نفر از مردم سیل زده گلستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند
گلستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

200 نفر از مردم سیل زده گلستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: 200 نفر از مردم سیل زده گلستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب‌های اخیر ۲۷ منطقه شهری، روستایی و محلات شهرهای گرگان، کلاله، گالیکش و مراوه تپه دچار آبگرفتگی شدند.

وی افزود: طبق آخرین آمار اعلام شده تعداد افراد آسیب دیده ۲۹۰ نفر اعلام شد که تا کنون توانستیم به ۹۶ خانوار امداد رسانی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در حال حاضر ۴۵ نفر از نیروهای امدادی در قالب ۱۲ تیم در حال کمک رسانی به مردم حادثه دیده هستند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات آبگرفتگی پایگاه‌های زیارت گرگان، چاتال کلاله، مراکز پاسخگویی شعب مراوه تپه، گرگان و کلاله مشارکت داشتند یادآور شد: شعب هلال‌احمر در شهرستان‌های مینودشت، آزادشهر، گنبدکاووس و ستاد استان جزو تیم‌های پشتیبان هستند.

غریب آبادی از آماده باش بودن نیروها تا مساعد شدن شرایط جوی در استان خبر داد و اظهار کرد: عملیات جهت یاری رساندن به مردم آسیب دیده از سیل همچنان ادامه دارد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سیل و آبگرفتگی قاسم غریب آبادی هلال احمر گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا