چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
219331
پنج‌شنبه 1403/06/29 ساعت 13:28
ایستگاه «جشن عاطفه‌ها» در شهرستان شفت برپا شد
گیلان
به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر؛

ایستگاه «جشن عاطفه‌ها» در شهرستان شفت برپا شد

شفت- همزمان با سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، ایستگاه «جشن عاطفه‌ها» در شهرستان شفت برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس به رسم نیکوکاری و نوع دوستی، ایستگاه جشن عاطفه‌ها در میدان انقلاب شهر شفت برپا شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ایستگاه پویش جشن عاطفه‌ها با هدف تأمین نیاز دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود، اظهار کرد: باید همه کمک کنیم که هیچ دانش‌آموزی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل باز نماند.

ایستگاه «جشن عاطفه‌ها» در شهرستان شفت برپا شد

نقدی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌ها صرفاً جمع آوری کمک‌های نقدی مدنظر نیست، بیان کرد: هدف اصلی اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و ترویج سنت حسنه اسلامی انفاق در سطح جامعه است.

نقدی ادامه داد: مشارکت نوعی همکاری صادقانه و آگاهانه مردم برای رسیدن به برخی اهداف به منظور رفع مشکلات و کمبودهاست مشارکت در امور خیریه به خصوص در جشن عاطفه‌ها نوع دوستی در راستای خدمت گذاری به دانش‌آموزان نیازمند می‌باشد.

ایستگاه «جشن عاطفه‌ها» در شهرستان شفت برپا شد

فرماندار شفت با اشاره به اینکه امروزه در دنیا یکی از راه‌های رسیدن به پیشرفت و توسعه مشارکت‌های عمومی و مردمی است خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم نوعدوست شهرستان شفت با توجه به مشکلات اقتصادی که برای نیازمندان وجود دارند مشارکت بیشتری در این جشن عاطفه‌ها داشته باشند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بازگشایی مدارس جشن عاطفه ها شفت مهدی نقدی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا