چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
220302
دوشنبه 1403/07/09 ساعت 17:51
زیباترین مدال را از سردار سلیمانی گرفتم
مازندران
آرین غلامی:

زیباترین مدال را از سردار سلیمانی گرفتم

آرین غلامی، قهرمان جوان شطرنج کشور در حاشیه برگزاری مراسم کنگره سرداران شهید استان مازندران، گفت: زیباترین مدال‌هایم را از سردار سلیمانی گرفتم.

اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان مازندران امروز (دوشنبه، ۹ مهر ماه) در سالن سردار سلیمانی مجموعه ورزشی ماهفروجک ساری در حال برگزاری است.

آرین غلامی، قهرمان شطرنج کشور در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خوشحالم یکی از زیباترین مدال‌های عمرم را از سردار سلیمانی گرفتم.

وی بیان کرد: حدود ۳.۵ است که در خارج از ایران تحصیل می‌کنم و سال آخر تحصیلی من است، ولی این را به جرات می‌گویم که هیچ کجا ایران نمی‌شود. بی‌صبرانه منتظر پایان تحصیل هستم تا دوباره در خاک کشور عزیزم خدمت کنم.

این قهرمان مازندرانی گفت: شهادت سردار باعث شد مقاومت‌ها و اتحادها بیشتر شود؛ ولی سردار راه را به ما نشان داد و باعث شد همیشه سربلند باشیم.

غلامی افزود: افتخار می‌کنم یک مازندرانی هستم و امیدوارم به لطف خون شهدا، بعد از تحصیلم دوباره بتوانم نام ایران و نام مازندران را در مسابقات و رویدادهای مختلف زنده کنم.

به گزارش ایسنا، آرین غلامی، استاد بزرگ ۲۰ ساله شطرنج که با ریتینگ ۲۵۲۲ نفر پنجم ایران است، برای تحصیل در رشته پزشکی به ترکیه رفته است. او سال ۱۳۹۷ در مسابقات ریلتون سوئد از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی خودداری کرد، اقدامی که بازتاب گسترده‌ای داشت. پس از آن، غلامی مورد تمجید مسئولان لشگری و کشوری قرار گرفت. او همراه خانواده‌اش با مقام معظم رهبری دیدار کرد و مورد تقدیر ایشان قرار گرفت. وی دیداری هم با شهید سردار سلیمانی داشت که او انگشترش را به یادگار به غلامی داد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
آرین غلامی رژیم‌صهیونیستی رقابت شطرنج‌باز ایرانی با حریف اسرائیلی سالن سردار سلیمانی مجموعه ورزشی ماهفروجک ساری مراسم کنگره سرداران شهید استان مازندران مسابقات ریلتون سوئد منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا