چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
223199
یکشنبه 1403/07/22 ساعت 10:07
بهره‌برداری ساختمان دادگستری گلستان با اعتبار 90 میلیارد تومان
گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد؛

بهره‌برداری ساختمان دادگستری گلستان با اعتبار 90 میلیارد تومان

گرگان- رئیس دادگستری گلستان گفت: ساختمان دادگستری گلستان در شهرستان های گمیشان و گنبدکاووس با اعتبار 90 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی صبح یکشنبه در افتتاح ساختمان جدید دادگستری‌های گنبد و گمیشان اظهار کرد: پروژه گنبد از سال ۹۷ شروع شد و به دلیل عدم اعتبار این پروژه تا کنون راکد مانده است.

وی افزود: در سفر اول رئیس قوه قضائیه به استان گلستان بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای پروژه گنبد در نظر گرفته شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای بهره برداری از این پروژه مجموعاً ۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: این ساختمان دارای چهار هزار و ۵۰۰ متر زیربنا است.

آسیابی اظهار کرد: ساختمان گنبد شکیل‌ترین و استانداردترین ساختمان در سطح استان است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
حیدر آسیابی دادگستری گلستان معاون اول قوه قضاییه
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا