چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
223607
شنبه 1403/07/28 ساعت 11:53
333 میلیارد تومان از مطالبات کلزا کاران گلستانی باقی مانده است
گلستان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان:

333 میلیارد تومان از مطالبات کلزا کاران گلستانی باقی مانده است

گرگان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه 80 درصد از مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است، گفت: اکنون طلب کشاورزان کلزاکار گلستانی به 333 میلیارد تومان رسیده است.

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امسال بخشی از کلزای کشاورزان گلستانی توسط تعاون روستایی و بخشی از کارخانجات خریداری شده بود که حدود ۴۶ هزار تن از کلزاهای استان بر روی زمین باقی مانده بود.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد از مطالبات کشاورزان گلستانی پرداخت شد، افزود: با ورود اداره کل غله کمتر از یک ماه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان به حساب آنها واریز شد که در حال حاضر ۳۳۳ میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده باقی مانده این بخش از مطالبات کشاورزان کمتر از یک ماه دیگر پرداخت خواهد شد.

امسال بیش از ۴۸ هزار هکتار از اراضی گلستان به کشت کلزا اختصاص داده شده بود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان پرداخت مطالبات کلزا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا