چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
228015
دوشنبه 1403/08/14 ساعت 19:53
راه اندازی دوباره تنها مرکز آنژیوگرافی شرق گلستان در گنبدکاووس
گلستان

راه اندازی دوباره تنها مرکز آنژیوگرافی شرق گلستان در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از راه اندازی دوباره تنها مرکز آنژیوگرافی شرق گلستان در این شهرستان خبر داد.

مهدی دهرویه امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز این مرکز بازگشایی و ارائه خدمات درمانی به بیماران از سر گرفته شد.

وی افزود: با تعطیلی این مرکز، بیماران قلبی شرق استان برای بهره مندی از خدمات آنژیوگرافی با طی مسافت‌های طولانی به شهرستان کردکوی مراجعه می‌کردند که هم زمان بر و هزینه بر بود.

ناصر هروی مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز گفت: اکنون این مرکز، همه روزه خدمات آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی به بیماران ارائه می‌کند.

حسینعلی ایزد معاون دادستان مرکز استان هم گفت: مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس ۲ سال پیش با پیگیری‌های قضایی، آغاز به کار کرد، اما از چند ماه پیش دوباره به علت مشکلات مدیریتی بسته شد. اکنون با پیگیری‌های قضایی، ارائه خدمات درمانی در این مرکز پس از وقفه چندماهه، از سر گرفته شد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گلستان شهرستان کردکوی گنبدکاووس مرکز آنژیوگرافی شرق گلستان مهدی دهرویه
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا