چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
228076
سه‌شنبه 1403/08/15 ساعت 14:44
افزایش ظرفیت آب آشامیدنی 55 هزار نفر با بهسازی دو حلقه چاه در بابل
مازندران
مدیر عامل شرکت آبفا مازندران خبرداد

افزایش ظرفیت آب آشامیدنی 55 هزار نفر با بهسازی دو حلقه چاه در بابل

مدیر عامل شرکت آبفا مازندران گفت: با اجرای عملیات بهسازی دو حلقه چاه در بخش گتاب شهرستان بابل، ظرفیت آب آشامیدنی 17 روستا با 55 هزار نفر افزایش یافت.

بهزاد برارزاده در گفت‌وگویی با رسانه‌ها از عملیات بهسازی دو حلقه چاه آب شرب در بخش گتاب شهرستان بابل با اشاره به ضرورت بهسازی چاه‌ها به منظور افزایش توان تقویت آب آشامیدنی اظهار کرد: با بهسازی چاه مجتمع کشتله، آبدهی این چاه از ۱۴ لیتر درثانیه به ۳۰ لیتر در ثانیه افزوده شد و توان انتقال آب آشامیدنی ۱۱ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر با۲۳۰۰ فقره انشعاب افزایش یافت.
او از بهسازی چاه مجتمع رجه نیز خبر داد و افزود: دبی آب این چاه پس از بهسازی از ۳ لیتر در ثانیه به ۹ لیتر در ثانیه ارتقاء پیدا کرد و آب شرب ۶ روستا با ۱۴۵۰ فقره انشعاب و جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر افزایش یافت.
مدیر عامل آبفا مازندران هزینه صرف شده برای بهسازی این دو حلقه چاه را ۹ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
آبفا مازندران افزایش ظرفیت آب آشامیدنی بهزاد برارزاده شهرستان بابل مجتمع رجه مجتمع کشتله منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا