چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
228513
یکشنبه 1403/08/20 ساعت 18:19
فرصت دو ماهه دادستان بابل به متصرفین اراضی ملی بخش بند پی غربی
مازندران

فرصت دو ماهه دادستان بابل به متصرفین اراضی ملی بخش بند پی غربی

دادستان شهرستان بابل جهت اعاده به وضع سابق و رفع تصرف از اراضی ملی در روستاهای بندپی غربی برای متصرفین، مهلت دوماهه تعیین کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل ملاکریمی ۲۰ آبان در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده از سوی متصرفین در بخش بندپی غربی با اشاره به تاکیدات رئیس کل دادگستری استان نسبت به موضوع حفظ اراضی ملی، اظهار کرد: حسب گزارش‌های مردمی در خصوص تصرف ۱۱ هزار متر مربع از اراضی منابع طبیعی در یکی از روستاهای بندپی غربی، این دادستانی با همراهی رئیس منابع طبیعی شهرستان در محل اراضی تصرف شده حاضر و پس از بررسی شرایط منطقه، دستور قضایی لازم صادر شد.

دادستان بابل افزود: با توجه به کشت این اراضی توسط متصرفین، فرصت زمانی دو ماهه به آن‌ها اعطا شد و با صدور حکم قضایی پس از پایان مدت زمان تعیین شده، رفع تصرف توسط اداره منابع طبیعی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ملاکریمی بیان کرد: دستگاه قضایی استان، ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌ها و نهادهای متولی در راستای صیانت از اراضی ملی، منابع طبیعی و حقوق بیت‌المال، با هرگونه سهل انگاری و ترک فعل در روند حفاظت از این اراضی برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت. 

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
اداره منابع طبیعی استانی حقوقی و قضایی حجت الاسلام ملاکریمی حفظ اراضی ملی دستگاه قضائی استان شهرستان بابل منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا