چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
232498
شنبه 1403/09/17 ساعت 16:43
استاندار گلستان: برای رفع مشکلات مردم باید جهادی کار کرد
گلستان

استاندار گلستان: برای رفع مشکلات مردم باید جهادی کار کرد

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه مدیران باید قدر مردم را بدانند، گفت: مدیران باید جهت رفع مشکلات مردم به خصوص در عرصه اقتصادی جهادی کار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر طهماسبی عصر شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد: ما باید قدر مردم را بدانیم.

وی افزود: در این برهه زمانی که بیش از ۴۰ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد در شرایط بسیار حساس و خوبی قرار گرفته‌ایم.

استاندار گلستان گفت: دشمن در این برهه به شدت با تمام توان بر ما می‌تازد و از سوی دیگر محبوبیت و مقبولیت جمهوری اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان افزایش یافته است.

طهماسبی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای محسوب شده و ما باید قدردان این موقعیت باشیم و از سوی دیگر برای حل مشکلات مردم جهادی کار کنیم و در عرصه اقتصادی گام‌های بلندی برداریم.

وی اضافه کرد: ایجاد هر یک شغل می‌تواند جامعه را از آسیب اجتماعی دور کند.

استاندار گلستان تاکید کرد: بسیاری از تولیدکنندگان ما مظلوم هستند و در بسیاری از موارد مظلومانه تلاش می‌کنند تا هم شغل ایجاد کنند هم چرخ اقتصادی را بچرخانند.

طهماسبی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌ها در بخش صنعت، گفت: باید از ظرفیت قانون به نفع مردم استفاده کنیم و برای مردم خالصانه کار کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی عاشقانه در مسیر تولید شغل حرکت می‌کنند و به واقع عاشق خدمت به مردم هستند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه باید دست صاحبان صنایع را بگیریم، گفت: مردم استان گلستان مظلوم، نجیب و پرتلاش هستند و ما وظیفه داریم برای حل مشکلات اقتصادی مردم این استان شبانه روز تلاش کنیم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استاندار گلستان علی اصغر طهماسبی گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا