چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
233353
دوشنبه 1403/09/26 ساعت 17:05
مسمومیت 6 نفر بر اثر انتشار گاز مونوکسید کربن در روستای بندپی شرقی بابل
مازندران
مدیر عامل هلال احمر مازندران خبر داد:

مسمومیت 6 نفر بر اثر انتشار گاز مونوکسید کربن در روستای بندپی شرقی بابل

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: انتشار گاز مونوکسید کربن در روستای زیجای بندپی شرقی بابل 6 مسموم برجای گذاشت.

غلامعلی فخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز دوشنبه۲۶ آذرماه گزارش مسمومیت با گاز منوکسید کربن در روستای زریجای بندپی شرقی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان اعلام شد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امدادونجات مرحوم رمضانی بندپی با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

انتشار گاز مونوکسید کربن در روستای بندپی شرقی بابل ۶ نفر را مسموم کرد

این مسئول تصریح کرد: پس از ارزیابی مشخص شد این حادثه پنج حادثه دیده و یک مصدوم دارد که پس از انجام اقدامات اولیه برای حادثه‌دیدگان توسط نجاتگران بندپی یک مصدوم برای ادامه روند درمان تحویل تکنسین اورژانس شد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
امدادونجات روستای بندپی شرقی بابل روستای زریجای بندپی شرقی غلامعلی فخاری منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا