چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
233520
چهارشنبه 1403/09/28 ساعت 13:11
افزایش 36 درصدی مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ در مازندران
مازندران
در هشت ماه امسال به ثبت رسید

افزایش 36 درصدی مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی هشت ماه امسال 116 مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 36 درصد افزایش داشت.

دکتر علی عباسی ۲۸ آذرماه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه از کل مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ در مازندران ۸۲ نفر مرد و مابقی زن هستند، اظهار کرد: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۳۰ نفر و کمترین سن زیر ۱۰ سال با ۱۲ نفر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های تنکابن با ۲۲، چالوس و ساری هر کدام با ۱۴ و آمل با ۱۳ مورد؛ کمترین آن مربوط به شهرستان‌های عباس آباد، کلاردشت، میاندورود با یک مورد گزارش شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، سال ۱۴۰۲ تعداد مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ ۱۲۳ مورد بوده که برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۸۷ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
پزشکی قانونی مازندران علی عباسی گاز گرفتگی سگ منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا