چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
234637
جمعه 1403/09/30 ساعت 11:09
استاندار گیلان: کاشت درخت یکی از ارزیابی مسئولان خواهد بود
گیلان

استاندار گیلان: کاشت درخت یکی از ارزیابی مسئولان خواهد بود

رشت- استاندار گیلان گفت: از این پس در گیلان یکی از مبناهای ارزیابی مسئولان توجه به محیط کاری و کاشت درخت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس صبح جمعه در پویش درختکاری «در سایه مادر» همزمان با سراسر کشور ضمن تبریک بابت فرا رسید میلاد حضرت فاطمه (س) و شب چله اظهار کرد: برخی مناسبت‌ها فقط یک نماد است تا قدر لحظه‌های زندگی مان را بیشتر بدانیم.

وی با بیان اینکه در گیلان سه عنصر حیاتی آب، خاک و هوا به وفور پیدا می‌شود، افزود: در گیلان اگر کسی دست به طبیعت نزند رویش درخت و گیاه اتفاق می‌افتد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات ما مداخله کردن است، گفت: اگر در اقتصاد و طبیعت مداخله نمی‌شد قطعاً وضع زندگی مردم بهتر می‌شد.

وی با اشاره به اینکه با عدم مداخله می‌توان به طبیعت کمک کنیم، ادامه داد: به همه مسئولان اجرایی استان اعلام کردم که هیچ پایان کاری صادر نخواهد شد مگر اینکه مالک ساختمان ۲ اصله درخت در مقابل ساختمان بکارد که اگر هر مسئولی به این دستور عمل نکند قطعاً تخلف کرده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: به مجامع صنفی هم گفته‌ام زمانی پروانه‌ها را تمدید می‌کنید که این دستورالعمل کاشت ۲ اصله درخت با نظارت شهرداری یا دهیاری اجرا شده باشد.

حق شناس بر ضرورت توجه به محیط کاری توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: از این پس یکی از مبناهای ارزیابی مسئولان توجه به محیط کاری و کاشت درخت خواهد بود.

وی ادامه داد: هر فردی در گیلان تلاش کند که اگر پوشش گیاهی که در هر کجا وجود دارد تخریب نشود قطعاً به طبیعت ۱۰۰ سال قبل بر خواهیم گشت.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گیلان درختکاری شب یلدا هادی حق شناس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا