چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
234933
دوشنبه 1403/10/03 ساعت 15:58
مازندران در مسیر کاهش مصرف برق/صرفه‌جویی قابل توجه با تعدیل روشنایی
مازندران

مازندران در مسیر کاهش مصرف برق/صرفه‌جویی قابل توجه با تعدیل روشنایی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از اجرای موفق طرح تعدیل روشنایی معابر در سراسر استان خبر داد.

سید کاظم حسینی کارنامی امروز، دوشنبه ۳ دی ماه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف برق و کاهش بار شبکه، اقدامات گسترده‌ای در ۱۸ امور این شرکت انجام شده است.

وی افزود: این اقدامات شامل تعدیل روشنایی معابر در پارک‌ها، میادین، زیرگذر و روگذر، همچنین ریسه‌های شهرداری‌ها به تعداد ۱۰۲۵ مورد با صرفه‌جویی ۱۸۰ کیلووات و تعدیل روشنایی داخلی ادارات، کارخانجات و سایر اماکن به تعداد ۱۴۵ مورد با صرفه‌جویی ۴ کیلووات بوده است.

حسینی کارنامی تصریح کرد: مدیریت مصرف نوری مشترکین اختصاصی از جمله تابلوهای تبلیغاتی، تلویزیون‌های شهری و پروژکتورهای نصب شده نیز در دستور کار قرار گرفته و با اعمال تغییرات در ۵۲۷۶ مورد، ۴۹۰ کیلووات به میزان مصرف برق کاسته شده است.

مازندران در مسیر کاهش مصرف برق؛ صرفه‌جویی قابل توجه با تعدیل روشنایی

این مسئول بر اهمیت مدیریت مصرف برق بویژه در شرایط کنونی تاکید کرد و از همکاری همه‌جانبه مشترکین در اجرای این طرح‌ها قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها علاوه بر کاهش بار شبکه، به کاهش هزینه‌های مصرف برق و همچنین افزایش طول عمر تجهیزات شبکه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اقتصادی پویش دو درجه کمتر سیدکاظم حسینی‌کارنامی شرکت توزیع نیروی برق مازندران منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا