چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
237451
سه‌شنبه 1403/11/02 ساعت 08:06
بهره گیری از ظرفیت بسیج برای صرفه جویی در مصرف انرژی
مازندران

بهره گیری از ظرفیت بسیج برای صرفه جویی در مصرف انرژی

ساری- فرمانده سپاه کربلا بهره گیری از ظر فیت نیروی مردمی بسیج برای کمک و صرفه جویی انرژی را از اهداف امضای تفاهمنامه با مدیران انرژی در استان اعلام کرد.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه امضای تفاهمنامه مدیریت مصرف انرژی با مدیران شرکت‌های گاز و برق استان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تفاهمنامه ای با دستگاه‌های تأمین انرژی و شرکت گاز و توزیع برق استان منعقد کردیم که هدف آن کمک و صرفه‌جویی و فرهنگ سازی در حوزه چگونگی استفاده از انرژی‌ها و کمک برای احداث مراکز تولید انرژی و پنل‌های خورشیدی است.

وی استفاده از ظرفیت بسیج برای کمک به حوزه رصد کنترل و پایش مصرف انرژی از دیگر اهداف کرد و گفت: با همکاری و استفاده از ظرفیت بسیج می‌توان بخشی از مشکلات فرارایی را حل کرد.

وی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت و توانمندی‌های بسیج به ویژه سازمان‌های اقشاری در راستای فرهنگ سازی، کمک به ایجاد مراکز تولید انرژی تجدید پذیر و نیز کمک به رصد، کنترل و پایش انرژی از جمله محورهای این تفاهم نامه است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تفاهم نامه سپاه کربلای مازندران سیاوش مسلمی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا