چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
237457
سه‌شنبه 1403/11/02 ساعت 09:29
ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش رودسر
گیلان
سرپرست فرمانداری رودسر مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش رودسر

رودسر - سرپرست فرمانداری رودسر گفت: آموزش و پرورش نیاز به تحول و بهره گیری از ظرفیت‌ های موجود را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر مرادی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای بهبود وضعیت مدارس، رفاه و حمایت بیشتر فرهنگیان مورد تاکید است.

وی با اشاره به وجود فضاهای آموزشی بلااستفاده اظهار کرد: این فضاها را به بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، معلمان، دهیاران و شهرداران واگذار شود تا با ایجاد درآمد و نگهداری مناسب، در خدمت جامعه قرار گیرند.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به حمایت از فرهنگیان، گفت: پیشنهاد می‌شود تا صندوقی با مشارکت فرهنگیان و خیرین جهت رفاه معلمان و بازنشستگان تشکیل تا بتوان از این طریق به فرهنگیان تسهیلات ارائه داد.

وی در ادامه بر اهمیت برنامه‌ریزی برای رفاه بازنشستگان فرهنگی و ایجاد فضاهای تفریحی مناسب برای آنان تاکید کرد و ادامه داد: الگوبرداری از شهرستان‌های همجوار در این زمینه مورد تاکید است.

مرادی در پایان با اشاره بر لزوم ارائه طرح و برنامه از سوی مدیران، گفت: از مدیران بخش‌ها خواست تا با همکاری شهرداران، مشکلات جزئی مدارس را حل کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آموزش و پرورش امیر مرادی فرمانداری رودسر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا