چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
238690
یکشنبه 1403/11/07 ساعت 11:01
از «زیبایی» می گویند
گیلان
عکاسان کرمان در رشت؛

از «زیبایی» می گویند

عکاسان کرمان روایت خود از زیبایی را در هنرگاه رشت به نمایش گذاشتند.

گروهی از عکاسان کرمان با ایده کشف و خلق زیبایی، دوربین به دست گرفته و حاصل آفرینش های خود را با هدف مبادله فرهنگی در گالری ارغوان هنرگاه رشت به نمایش گذاشته اند.

آثار رسول حسینی‌نژاد، شیوا فرهنگ، سعید زلفی، مرتضی صالحی، امین ارجمند، محمد زاهدی و جواد مدنی در این نمایشگاه از ۵ لغایت ۱۰ بهمن ماه سال جاری در معرض تماشا قرار گرفته است.

از «زیبایی» می گویند

در بیانیه نمایشگاه عکاسان دیار کرمان می خوانیم:

«هنرمند برای خلق اثر هنری با مبحث زیبایی مواجه شده و به چگونگی آن می‌اندیشد. هنرمندِ عکاس نیز خارج از این گفتار نبوده و با استفاده از دوربین، امکانات رسانه عکاسی و همچنین دیگر هنرها، در پی کشف یا ساختن زیبایی است. بر این اساس در این نمایشگاه، آنچه به نمایش گذاشته شده، هدف هنرمند از زیبایی است؛ چراکه زیبایی خود «ایده» است. پرداختن به نگرش و شیوه‌های گوناگون ذهنی درخصوص امرِ زیبا بسیار اساسی است؛ چراکه می‌توان از این منظر گامی در جهت تغییر یا بهبود زمانه برداشت.»

بی شک تماشای این آثار که حاوی نگاه و روایت هنرمندانی از جغرافیای دیگری از میهن مان از زیبایی است، برای اهالی دیار باران و دریا تجربه ای جالب توجه خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای تماشای آثار از ساعت ۱۷ الی ۲۱ به گالری ارغوان رشت واقع در خیابان تختی، جنب بانک ملی، هنرگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-فرهنگی و هنری نمایشگاه عکس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا