چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
238876
دوشنبه 1403/11/08 ساعت 19:15
خوشحالی حسینی از عملکرد آلومینیوم/ درود به شرف بازیکنانم!
مازندران

خوشحالی حسینی از عملکرد آلومینیوم/ درود به شرف بازیکنانم!

سرمربی آلومینیوم اراک پس از پیروزی برابر نساجی اظهار کرد: از کیفیت بازیکنان راضی هستم، اینکه بازیکنان با این کیفیت بازی کردند خیلی خوشحال هستم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک در خانه برابر آلومینیوم شکست خورد. مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و جو استادیوم خوب بود. زمین در نیمه دوم ناهموار شده بود، برخلاف جریان بازی در ثانیه آخر گل خوردیم. خوشبختانه نیمه دوم توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم اگر چه که موقعیت‌های دیگه هم داشتیم.

سرمربی آلومینیوم با تمجید از عملکرد شاگردان خود بیان کرد: از نوع کیفیت بازیکنان راضی هستم، اینکه بازیکنان با این کیفیت بازی کردند خیلی خوشحال هستم و جا دارد درود بفرستم به شرف بازیکنانم که این چنین بازی خوب و پرفشاری را به نمایش گذاشتند. به همه آن‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.

انتهای پیام 


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا