چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
240556
سه‌شنبه 1403/11/16 ساعت 16:08
استفاده از نیروهای استانداری و فرمانداری‌ها در انتصابات گلستان
گلستان

استفاده از نیروهای استانداری و فرمانداری‌ها در انتصابات گلستان

گرگان-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گلستان گفت: رویکرد ما در انتصابات، صرفاً استفاده از نیروهای استانداری و فرمانداری های تابعه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمیدی اظهار کرد: با توجه با رویکرد وزارت کشور در استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی، به منظور مدیریت بهینه امور و بهره مندی از تجربیات کارشناسان استانداری و فرمانداری‌های سطح استان، تمامی معاونین فرماندار و بخشداران استان، از کارکنان خدوم و دلسوز استانداری و فرمانداری‌ها انتخاب خواهند شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به دستور وزیر کشور و تاکید استاندار گلستان در به‌کارگیری نیروهای وزارتخانه متبوع گفت: رویکرد ما در انتصابات، صرفاً استفاده از نیروهای استانداری و فرمانداری‌های تابعه خواهد بود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان گلستان محمد حمیدی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا