چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
240723
پنج‌شنبه 1403/11/18 ساعت 11:14
تشکیل ستاد اورژانسی مدیریت بحران در مازندران
مازندران

تشکیل ستاد اورژانسی مدیریت بحران در مازندران

ساری- استاندار مازندران از تشکیل اضطراری و اورژانسی ستاد برای عبور از بحران سرمای در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی صبح پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران اضطراری در استان افزود: با توجه به ورود توده بسیار سرد در کشور و استان ستاد مدیریت بحران به صورت اورژانسی در استان تشکیل شد.

وی از مردم استان خواست از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند و گفت: همچنین با توجه به ناترازی شدید انرژی که در کشور وجود دارد از مردم درخواست صرفه‌جویی در انرژی را داریم تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

استاندار مازندران گفت به دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی از جمله راهداری راهکارهایی را ارائه دادیم و برای خدمات رسانی به مردم آماده هستند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران بارش برف مهدی یونسی رستمی
اشتراک گذاری