چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
241598
جمعه 1403/11/26 ساعت 19:10
سرمربی ملوان: بازی درگیرانه ای با ذوب آهن داشتیم
گیلان

سرمربی ملوان: بازی درگیرانه ای با ذوب آهن داشتیم

انزلی- سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازی درگیرانه ای با ذوب آهن داشتیم، گفت: خوشحالم که در این بازی سخت توانستیم به پیروزی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع عصر جمعه در نشست خبری بعد بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم ذوب آهن فوتبال خوبی بازی می‌کند و تاکتیکی است و امروز نیز بسیار درگیرانه بود.

وی با بیان اینکه بازیکنانم امروز خیلی خوب بازی کردند، افزود: خوشحالم که توانستیم در این بازی سخت به پیروزی دست پیدا کنیم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان جام حذفی ملوان بندر انزلی نشست خبری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا