چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
241836
دوشنبه 1403/11/29 ساعت 16:39
سومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور از علی آباد کتول انجام شد
گلستان

سومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور از علی آباد کتول انجام شد

علی آباد کتول-سرپرست فرمانداری علی‌آباد کتول از اعزام سومین مرحله اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت جزو افتخارات است.

فرامرز دیلم کتولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اعزام ۱۰۰ نفر از شهروندان شهرستان علی آباد کتول به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اظهار کرد: این کاروان در قالب کاروان راهیان نور اعزام شد.

وی با تأکید بر اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل رزمندگان دفاع مقدس به نسل امروز، اعلام کرد: این اعزام به همت سپاه شهرستان انجام شد.

سرپرست فرمانداری علی‌آباد کتول با اشاره به استمرار این برنامه افزود: این سومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور از علی‌آباد کتول است و تاکنون ۴۰۰ نفر از این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زائران در این سفر معنوی از یادمان‌های مختلف شهدا بازدید کرده و با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی آشنا خواهند شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اردوهای راهیان نور فرمانداری علی آبادکتول گلستان
اشتراک گذاری