چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
243331
یکشنبه 1403/12/05 ساعت 20:25
ادارات مازندران دوشنبه تعطیل شد
مازندران
معاون استانداری مازندران:

ادارات مازندران دوشنبه تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های دولتی مازندران روز دوشنبه تعطیلند، گفت: فعالیت بانک‌ها از ساعت 9 تا 13 مجاز است.

عیسی قاسمی یکشنبه پنجم اسفند در پی برودت هوا و بارش برف سنگین در مازندران، اظهار کرد: با تصویب کارگروه مدیریت مصرف انرژی مازندران همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، موسسات غیردولتی و نهادهای عمومی استان فردا دوشنبه ششم اسفند تعطیلتند.

وی افزود: بانک‌ها به دلیل نزدیک شدن به پایان سال، با هدف ارائه خدمت به مردم می‌توانند به صورت محدود از ساعت ۹ تا ۱۳ دایر باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران مازندران تا پایان هفته مدارس استان به‌صورت غیرحضوری فعال است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
عیسی قاسمی کارگروه مدیریت مصرف انرژی مازندران کاهش دو درجه‌ای انرژی کمیته مدیریت بحران مازندران منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا